15 Mayıs 2011 00:15 tarihinde mustafa şen
<ogrt.mustafasen@gmail.com> yazdı:
arkadaşlar integral türev tirgonmetri karmaşık sayılar bu konuların lazım olan öğrenciye üniversitede öğretilmesi,tmel düzeyde bilgi aktarımı yapamamız gferekir tüm dünyada böyle zaten öğretmeye çaıştığımız tün bilginin ancak % 10-15 hayatta kulanacak öğrencilerimiz. ya lisenin kısaltılması gerekir yada tüm okullarda fen liseleri hariç aynı kaynak tan aktarım, kitap üzerinde etkinlik yapımı,yazılı ve tüm ölçmelrede (ygs,lys) gibi bu kaynak endeksli soru sorulması gerekir.ders kitrapları hiç iyi hazırlanmıyor.
M.ŞEN
14 Mayıs 2011 23:37 tarihinde gökmen varol
<gokmenvarol@gmail.com> yazdı:
hocam güzel olmuş. müfredatla ilgili daha önce söylenenleri özetlemiş gibi. ben ilave olarak müfredatın 144 saat değil de 132 ya da 136 saat üzerinden yapılması konusunda ısrarlıyım. her halükârda en az 6 saat ders yazılılara gidiyor. başka sebepleri de ekleyince bu 10-12 saate çıkabiliyor. yani baştan 144 saati aslında 144 saatte işleyemeyeceğimizi bile bile öyle bir müfredatı kabul ediyoruz. bazı konuları çıkarsakta 144 saat üzerinden yine yetiştiremeyeceğimiz kısımlar olabilir çeşitli sebeplerle 10-12 saat ders işleyemediğimiz için....
--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
--
LOKMAN HEKİM DİYOR Kİ:
Ulemânın yanında dilini koru!
Evliyânın yanında gönlünü koru!
Namazdayken kalbini koru!
Yemekteyken mideni koru!
Başkasının evinde gözünü koru!
Halkın arasında dinini koru!
İki şeyi unutma:
Allah'ı ve ölümü!
İki şeyi unut:
Başkasına yaptığın iyiliği,
Başkasının sana yaptığı kötülüğü!
Matematik Öğretmeni - ANKARA
"GÜZELLİKLER DİYARINDA BULUŞMAK ÜZERE..."
--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf