TMOZ 2008 şubat tatili tanışma

Cumartesi, Mayıs 21

[tmoz:426377] 2 vektörün açıortayı

bu eşitliğin ispatını yapan arkadaşım olursa sevinirim... buradaki durumu kavrayamadım.. bi kaç soruda uygulamak istedim olmadı.. (1986 ÖYS sorusunda denedim..)
 
Bilmediklerimi ayağımın altına alsaydım başım göğe ererdi.(İmam-ı Azam)

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[tmoz:426363] ÖZDEŞ

kaynak zambak. ilgilene Arkadaşlara teşekkürler.

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Salı, Mayıs 17

[tmoz:425600] OLASILIK

Ben de Hanoglu hoca gibi dusunuyorum Cevap 5/12 olmali
 

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Pazartesi, Mayıs 16

[tmoz:425483] [ilkmatzum:34788] limit

Şimdiden ilginiz için teşekkürler.

--
Ufuk ÖZTÜRK

--
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLERİ ZÜMRESİ GRUBU
ilköğretim matematik öğretmenlerinin yardımlaşma, bilgi alışverişi ve paylaşım grubu.
 
 
http://www.ilkmatzum.com
http://www.matematikordusu.com
 
 
grubun mail adresi: ilkmatzum@googlegroups.com
 
üyelik iptali için aşağıdaki eposta adresine boş bir eposta atınız.
ilkmatzum-unsubscribe@googlegroups.com
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com.tr/group/ilkmatzum?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [tmoz:425371] en pratik yol?

hocam neye göre kısa olacağını belirtseydiniz keşke...         önce eğimitespit edip noktaların x'leri ve Y'lerifarkının oranından gitmek daha mantıklı sanırım

16 Mayıs 2011 10:54 tarihinde Ercüment SOYKAN - Öğretmen - Ankara <rcmntsykn@gmail.com> yazdı:


--
"Matematik olmayınca ne eşyanın, ne de insanın birbiriyle münasebetlerini anlamak mümkündür. O, kâinattan hayata uzanan çizgide bir ışık kaynağı gibi yollarımızı aydınlatır, bize insan ufkunun ötelerini, hattâ düşünülmesi, taşınılması çok zor imkan âleminin derinliklerini gösterir ve bizi ideallerimizle buluşturur."

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[tmoz:425368] en pratik yol?



--
"Matematik olmayınca ne eşyanın, ne de insanın birbiriyle münasebetlerini anlamak mümkündür. O, kâinattan hayata uzanan çizgide bir ışık kaynağı gibi yollarımızı aydınlatır, bize insan ufkunun ötelerini, hattâ düşünülmesi, taşınılması çok zor imkan âleminin derinliklerini gösterir ve bizi ideallerimizle buluşturur."

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Pazar, Mayıs 15

[tmoz:425294] integral

cevap (1/2)ln(9/5) diyo anlamadım? çok teşekkürler şimdiden..

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[tmoz:425238] SORUDA BİLİMSEL HATA MI VAR

ACİL

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [tmoz:425230] ORTAÖĞRETİM MATEMATİK PROGRAMI SORUNLAR-ÇÖZÜM ÖNERİLERİ



15 Mayıs 2011 00:15 tarihinde mustafa şen <ogrt.mustafasen@gmail.com> yazdı:
arkadaşlar integral türev tirgonmetri karmaşık sayılar bu konuların lazım olan öğrenciye üniversitede öğretilmesi,tmel düzeyde bilgi aktarımı yapamamız gferekir tüm dünyada böyle  zaten öğretmeye çaıştığımız tün bilginin ancak % 10-15 hayatta kulanacak öğrencilerimiz.
ya lisenin kısaltılması gerekir yada tüm okullarda fen liseleri hariç aynı kaynak tan aktarım, kitap üzerinde etkinlik yapımı,yazılı  ve tüm ölçmelrede (ygs,lys) gibi bu kaynak endeksli soru sorulması gerekir.ders kitrapları hiç  iyi hazırlanmıyor.

M.ŞEN




14 Mayıs 2011 23:37 tarihinde gökmen varol <gokmenvarol@gmail.com> yazdı:

hocam güzel olmuş. müfredatla ilgili daha önce söylenenleri özetlemiş gibi. ben ilave olarak müfredatın 144 saat değil de 132 ya da 136 saat üzerinden yapılması konusunda ısrarlıyım. her halükârda en az 6 saat ders yazılılara gidiyor. başka sebepleri de ekleyince bu 10-12 saate çıkabiliyor. yani baştan 144 saati aslında 144 saatte işleyemeyeceğimizi bile bile öyle bir müfredatı kabul ediyoruz. bazı konuları çıkarsakta 144 saat üzerinden yine yetiştiremeyeceğimiz kısımlar olabilir çeşitli sebeplerle 10-12 saat ders işleyemediğimiz için....

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf




--
--
LOKMAN HEKİM DİYOR Kİ:
Ulemânın yanında dilini koru!
Evliyânın yanında gönlünü koru!
Namazdayken kalbini koru!
Yemekteyken mideni koru!
Başkasının evinde gözünü koru!
Halkın arasında dinini koru!

İki şeyi unutma:
Allah'ı ve ölümü!

İki şeyi unut:
Başkasına yaptığın iyiliği,
Başkasının sana yaptığı kötülüğü!


Matematik Öğretmeni - ANKARA
"GÜZELLİKLER DİYARINDA BULUŞMAK ÜZERE..."
sanalmatematik.tr.gg sitesini ziyaret eder misiniz...

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

.

Blog Arşiv