TMOZ 2008 şubat tatili tanışma

Cumartesi, Temmuz 14

Re: [TMOZ:534585] Ücgende Alan fem simetri



14 Temmuz 2012 17:01 tarihinde ORHAN ALTIP <altiporhan@gmail.com> yazdı:

Formülden degilde, islem yaparak yaparsaniz formülünde nerden geldigini ögrenmis olurum

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:534583] Ücgende alan Fem simetri

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:534582] Ücgende Alan fem simetri

Formülden degilde, islem yaparak yaparsaniz formülünde nerden geldigini ögrenmis olurum

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:534572] Fem Simetri Dik Ücgen


--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:534571] Fem Simetri Dik Ücgen

14 Temmuz 2012 15:12 tarihinde ORHAN ALTIP <altiporhan@gmail.com> yazdı:
> Soruyu kırptım. İnsallah boyutlarini kücültmüsümdür.
>
> --
> --
> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
>
> YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
>
> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:534570] Fem Simetri Dik Ücgen

Soruyu kırptım. İnsallah boyutlarini kücültmüsümdür.

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:534567] Re: Zihinden Çarpma Yöntemi

Eskilerden  birkaç  not 





--

Ben sanırdım âlem içre bana hiç yâr kalmadı

Ben beni terk eyledim gördüm ki ağyâr kalmadı.

                                                          Niyazi Mısrî

     SAKARYA

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:534563] KİTAPTAN ÖRNEK SORU



14 Temmuz 2012 13:54 tarihinde ZAFER AĞBULUT(Matematikmarketi.com) <zfragbulut@gmail.com> yazdı:

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:534563] KİTAPTAN ÖRNEK SORU


--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:534557] Re: Yeni Klasör.part4.rar, Yeni Klasör.part7.rar + 5 öğe daha (tmoz@googlegroups.com)

şencan hocam bu proramın temelı DVD olarak çalışmasıdır. interaktif dvd ler hazırlamak için kullanılıyor. bu dvd leri çogaltıp öğrencilerime dağıtıyorum. ödev verirken kolaylık oluyor. ayrıca ögrenci de yararlanıyor.
menüde sorun var demişlerdi onun için menü kısmını yeniden düzenliyorum. yeni şekil resimlerdeki gibi olacak. her sayfada 24 yayınevi bulunacak

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:534552] Yeni Klasör.part4.rar, Yeni Klasör.part7.rar + 5 öğe daha (tmoz@googlegroups.com)

şencan hocam dosya içerisinde not defteri olması gerek orada kullanımı anlattım
1-indirdiğiniz patrlardan 1. sine sağ tıkayıp "buraya çıkar" dediğinizde "yeni klasör" çıkacaktır.
2-bu kılasörü açıp içindekileri nero veya benzeri programla dvd ye yazdırın. yazdırdığın dvd bir interaktif dvd olur. bilgisayarlarda otomatik çalışır.
3- dvd olmadan kullanmak istersen "çalıştır" isminde kısayol var onu kullanabilirsin. eğer silinmiş ise çalıştır komutu autron dostasısı içinde var

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:534536] işlem sorusu -can sıkıntısı



13 Temmuz 2012 23:17 tarihinde mehmet demir <mehmetcandemir63@gmail.com> yazdı:


--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:534534] Ucgende aci fem simetri

Umarım hata yapmadım.


12 Temmuz 2012 21:46 tarihinde ugurselcuk bayrakci <ugurselck@gmail.com> yazdı:
> aranan/beklenen program buymuş..evet denedm 2180 lerden 786kb ye kadar
> indirebildim.
>
> --
> --
> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
>
> YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
>
> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Cuma, Temmuz 13

[TMOZ:534529] açı-eşitlik-ispat

soru geliştirmeye müsait :) kolay gelsin

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:534528] işlem sorusu -can sıkıntısı

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:534521] A'dan B'ye en kısa yol, ortada bina var


Hocamın kitabını almak elzem oldu. Teşekkür ederim. Burada okuduklarım yoluyla, 
1. sorumun cevabını C(6+3-1,3-1) yoluyla 
2. sorumun cevabını da 3 tane portakalı zaten dağıttım; 3 portakal ve 3 çocuk kaldı. Bu da C(3+3-1, 3-1) yoluyla bulmuş oldum. Teşekkürler tekrar.
Bir de şimdiki eklediğim resimdeki soru tarzı var; nasıl yaklaşmalı?


13 Temmuz 2012 Cuma 21:28:50 UTC+3 tarihinde Hasan ILGAZ yazdı:
mustafa yağcı hocanın kitabından 

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:534514] A'dan B'ye en kısa yol, ortada bina var

mustafa yağcı hocanın kitabından 

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:534511] A'dan B'ye en kısa yol, ortada bina var



--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:534505] A'dan B'ye en kısa yol, ortada bina var

Resimdeki sorunun üstüne bir sorum daha olacak hocalarım.
Bu
Özdeş 6 portakal var; 3 çocuğa kaç farklı şekilde dağıtılabilir (C=28)
Özdeş 6 portakal var; her çocuk en az 1 portakal almak şartıyla kaç değişik şekilde dağıtılabilir(C= 10)
Vaktiniz için sonsuz teşekkürler.

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

RE: [TMOZ:534503] kümeler


 

Date: Fri, 13 Jul 2012 09:24:00 -0700
From: diyar1934@hotmail.com
To: tmoz@googlegroups.com
Subject: Re: [TMOZ:534498] kümeler



1)Bir sınıftaki öğrencilerin %70'i tarih dersinden başarılı, %40'ı Türkçe dersinden başarısız, %10'u ise her iki dersten de başarısızdır. öğrencilerden 8 tanesi her iki dersten de başarılı olduğuna göre, bu sınıfta sadece Türkçe ersinden başarılı olan kaç kişi vardır?Cevap 4

2)A ve B markalı 50 cep telefonundan bir kısmı siyah, diğerleri ise mavi renklidir. 
A markalıların 13'ü mavi renkli, 32 tane telefon siya renkli ve 19 tane B markalı telefon olduğuna göre, siyah renkli kaç tane A markalı telefon vardır?Cevap:18

3)Herkesin Türkçe konuştuğu 40 kişilik bir grupta İngilizce ve Almanca konuşamayan kişiler vardır. En az iki dil konuşan 34 , en çok iki dil konuşan 36 kişi vardır. Yalnızca Türkçe ve İngilizce konuşan 16 kişi olduğuna göre, Almanca konuşan kaç kişi vardır?cevap 18

yardımcı olursanız sevinirim. 



13 Temmuz 2012 Cuma 02:07:06 UTC+3 tarihinde fatihhilmioguz yazdı:


hocam  b kümesini a kümesinden farklı 3 elemanı var. 3 eleman ile de 2^3=8 alt küme yazılabileceğinden cevap 8 dir.

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

RE: [TMOZ:534502] kümeler


 

Date: Fri, 13 Jul 2012 09:24:00 -0700
From: diyar1934@hotmail.com
To: tmoz@googlegroups.com
Subject: Re: [TMOZ:534498] kümeler



1)Bir sınıftaki öğrencilerin %70'i tarih dersinden başarılı, %40'ı Türkçe dersinden başarısız, %10'u ise her iki dersten de başarısızdır. öğrencilerden 8 tanesi her iki dersten de başarılı olduğuna göre, bu sınıfta sadece Türkçe ersinden başarılı olan kaç kişi vardır?Cevap 4

2)A ve B markalı 50 cep telefonundan bir kısmı siyah, diğerleri ise mavi renklidir. 
A markalıların 13'ü mavi renkli, 32 tane telefon siya renkli ve 19 tane B markalı telefon olduğuna göre, siyah renkli kaç tane A markalı telefon vardır?Cevap:18

3)Herkesin Türkçe konuştuğu 40 kişilik bir grupta İngilizce ve Almanca konuşamayan kişiler vardır. En az iki dil konuşan 34 , en çok iki dil konuşan 36 kişi vardır. Yalnızca Türkçe ve İngilizce konuşan 16 kişi olduğuna göre, Almanca konuşan kaç kişi vardır?cevap 18

yardımcı olursanız sevinirim. 



13 Temmuz 2012 Cuma 02:07:06 UTC+3 tarihinde fatihhilmioguz yazdı:


hocam  b kümesini a kümesinden farklı 3 elemanı var. 3 eleman ile de 2^3=8 alt küme yazılabileceğinden cevap 8 dir.

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

RE: [TMOZ:534499] kümeler


 

Date: Fri, 13 Jul 2012 09:24:00 -0700
From: diyar1934@hotmail.com
To: tmoz@googlegroups.com
Subject: Re: [TMOZ:534498] kümeler



1)Bir sınıftaki öğrencilerin %70'i tarih dersinden başarılı, %40'ı Türkçe dersinden başarısız, %10'u ise her iki dersten de başarısızdır. öğrencilerden 8 tanesi her iki dersten de başarılı olduğuna göre, bu sınıfta sadece Türkçe ersinden başarılı olan kaç kişi vardır?Cevap 4

2)A ve B markalı 50 cep telefonundan bir kısmı siyah, diğerleri ise mavi renklidir. 
A markalıların 13'ü mavi renkli, 32 tane telefon siya renkli ve 19 tane B markalı telefon olduğuna göre, siyah renkli kaç tane A markalı telefon vardır?Cevap:18

3)Herkesin Türkçe konuştuğu 40 kişilik bir grupta İngilizce ve Almanca konuşamayan kişiler vardır. En az iki dil konuşan 34 , en çok iki dil konuşan 36 kişi vardır. Yalnızca Türkçe ve İngilizce konuşan 16 kişi olduğuna göre, Almanca konuşan kaç kişi vardır?cevap 18

yardımcı olursanız sevinirim. 



13 Temmuz 2012 Cuma 02:07:06 UTC+3 tarihinde fatihhilmioguz yazdı:


hocam  b kümesini a kümesinden farklı 3 elemanı var. 3 eleman ile de 2^3=8 alt küme yazılabileceğinden cevap 8 dir.

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:534490] Geometri 9 Fasikülleri


9. sınıf geometri dersleri için sınıfta ders anlatırken öğrencilerin not tutmasını kolaylaştırmak ve 36 hafta süren eğitim öğretimde konuların yetişmesi için toplam 17 fasikül ders işleme fasikülü hazırlığımı bitirdim. Her fasikül 6 sayfadan oluşmaktatır. Konular birbiriyle uyumludur, örnekler çıkmış sorulara %90 benzerliktedir. Sınıf seviyesine göre her bir fasikül 2 veya 4 saatte işlenerek müfredat yetiştirilebilir, hatta iyi sınıflarda konuları erken bitirerek değişik kaynaklardan konu pekiştirme yapmak mümkün olacaktır. Amaç öğrencinin not tutmasını kolaylaştırmak, konular arasındaki kopukluğu önlemek, üniversite sınavına uyumlu ders işlemektir.

Renkli 1 takım (17 fasikül - 102 sayfa) fiyatı 5 liradır. (Kargo ile en az 20 takım siparişlerinizi gönderebilirim, sipariş veren öğretmen arkadaşlara fligransız PDF formatlarını mail adreslerine gönderebilirim. Fasikül aldırdığınız her öğrencilerinizin tabletlerine de yükleyebilirsiniz. Bu fiyat maliyet fiyatıyla aynıdır bu nedenle ister 1 takım ister 100 takım olsun fiyatta indirim yapabilmem mümkün değildir. Bu çalışmayı piyasa için yapmamıştım ama renkli baskı olayından dolayı elimdeki fazlalıkları bektetmeminde anlamı yok sürekli sistem değişiklikleri stok yapmayı mümkün kılmıyor.)

Buradan sipariş vermeyiniz takip edemem. Siparişleriniz için eky.mat@gmail.com mail adresini kullanabilirsiniz. Size hesap numarasını maille göndereceğim. Sınırlı sayıda baskı yaptığım için 0538 330 12 00 telefonumdan arayarak sipariş miktarı hakkında bilgi almadan hesaba para yatırılmamalıdır. Bu yüzden hesap numarasını buraya yazmıyorum...

Eyüp Kamil Yeşilyurt

1. Fasikül: Temel kavramlar Koordinat doğrusu
2. Fasikül: Açılar
3. Fasikül: Üçgenler
4. Fasikül: Koordinat Düzlemi
5. Fasikül: Uzaklık - eğim
6. Fasikül: Doğru denklemleri 1
7. Fasikül: Doğru denklemleri 2
8. Fasikül: Eşlik - Benzerlik
9. Fasikül : Çokgen - Düzgün çokgen
10. Fasikül: Dörtgenler - Deltoit
11. Fasikül: Paralelkenar - Eşkenar dörtgen
12. Fasikül: Dikdörtgen - Kare
13. Fasikül: Yamuk
14. Fasikül: Çember - Daire
15. Fasikül: Prizma - Silindir
16. Fasikül: Piramit - Koni - Küre
17. Fasikül: Dönüşüm - Kaplama


--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:534489] Geometri 9 Fasikülleri



9. sınıf geometri dersleri için sınıfta ders anlatırken öğrencilerin not tutmasını kolaylaştırmak ve 36 hafta süren eğitim öğretimde konuların yetişmesi için toplam 17 fasikül ders işleme fasikülü hazırlığımı bitirdim. Her fasikül 6 sayfadan oluşmaktatır. Konular birbiriyle uyumludur, örnekler çıkmış sorulara %90 benzerliktedir. Sınıf seviyesine göre her bir fasikül 2 veya 4 saatte işlenerek müfredat yetiştirilebilir, hatta iyi sınıflarda konuları erken bitirerek değişik kaynaklardan konu pekiştirme yapmak mümkün olacaktır. Amaç öğrencinin not tutmasını kolaylaştırmak, konular arasındaki kopukluğu önlemek, üniversite sınavına uyumlu ders işlemektir.

Renkli 1 takım (17 fasikül - 102 sayfa) fiyatı 5 liradır. (Kargo ile en az 20 takım siparişlerinizi gönderebilirim, sipariş veren öğretmen arkadaşlara fligransız PDF formatlarını mail adreslerine gönderebilirim. Fasikül aldırdığınız her öğrencilerinizin tabletlerine de yükleyebilirsiniz. Bu fiyat maliyet fiyatıyla aynıdır bu nedenle ister 1 takım ister 100 takım olsun fiyatta indirim yapabilmem mümkün değildir. Bu çalışmayı piyasa için yapmamıştım ama renkli baskı olayından dolayı elimdeki fazlalıkları bektetmeminde anlamı yok sürekli sistem değişiklikleri stok yapmayı mümkün kılmıyor.)

Buradan sipariş vermeyiniz takip edemem. Siparişleriniz için eky.mat@gmail.com mail adresini kullanabilirsiniz. Size hesap numarasını maille göndereceğim. Sınırlı sayıda baskı yaptığım için 0538 330 12 00 telefonumdan arayarak sipariş miktarı hakkında bilgi almadan hesaba para yatırılmamalıdır. Bu yüzden hesap numarasını buraya yazmıyorum...

Eyüp Kamil Yeşilyurt

1. Fasikül: Temel kavramlar Koordinat doğrusu
2. Fasikül: Açılar
3. Fasikül: Üçgenler
4. Fasikül: Koordinat Düzlemi
5. Fasikül: Uzaklık - eğim
6. Fasikül: Doğru denklemleri 1
7. Fasikül: Doğru denklemleri 2
8. Fasikül: Eşlik - Benzerlik
9. Fasikül : Çokgen - Düzgün çokgen
10. Fasikül: Dörtgenler - Deltoit
11. Fasikül: Paralelkenar - Eşkenar dörtgen
12. Fasikül: Dikdörtgen - Kare
13. Fasikül: Yamuk
14. Fasikül: Çember - Daire
15. Fasikül: Prizma - Silindir
16. Fasikül: Piramit - Koni - Küre
17. Fasikül: Dönüşüm - Kaplama


--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:534488] Geometri 9 Fasikülleri



9. sınıf geometri dersleri için sınıfta ders anlatırken öğrencilerin not tutmasını kolaylaştırmak ve 36 hafta süren eğitim öğretimde konuların yetişmesi için toplam 17 fasikül ders işleme fasikülü hazırlığımı bitirdim. Her fasikül 6 sayfadan oluşmaktatır. Konular birbiriyle uyumludur, örnekler çıkmış sorulara %90 benzerliktedir. Sınıf seviyesine göre her bir fasikül 2 veya 4 saatte işlenerek müfredat yetiştirilebilir, hatta iyi sınıflarda konuları erken bitirerek değişik kaynaklardan konu pekiştirme yapmak mümkün olacaktır. Amaç öğrencinin not tutmasını kolaylaştırmak, konular arasındaki kopukluğu önlemek, üniversite sınavına uyumlu ders işlemektir.

Renkli 1 takım (17 fasikül - 102 sayfa) fiyatı 5 liradır. (Kargo ile en az 20 takım siparişlerinizi gönderebilirim, sipariş veren öğretmen arkadaşlara fligransız PDF formatlarını mail adreslerine gönderebilirim. Fasikül aldırdığınız her öğrencilerinizin tabletlerine de yükleyebilirsiniz. Bu fiyat maliyet fiyatıyla aynıdır bu nedenle ister 1 takım ister 100 takım olsun fiyatta indirim yapabilmem mümkün değildir. Bu çalışmayı piyasa için yapmamıştım ama renkli baskı olayından dolayı elimdeki fazlalıkları bektetmeminde anlamı yok sürekli sistem değişiklikleri stok yapmayı mümkün kılmıyor.)

Buradan sipariş vermeyiniz takip edemem. Siparişleriniz için eky.mat@gmail.com mail adresini kullanabilirsiniz. Size hesap numarasını maille göndereceğim. Sınırlı sayıda baskı yaptığım için 0538 330 12 00 telefonumdan arayarak sipariş miktarı hakkında bilgi almadan hesaba para yatırılmamalıdır. Bu yüzden hesap numarasını buraya yazmıyorum...

Eyüp Kamil Yeşilyurt

1. Fasikül: Temel kavramlar Koordinat doğrusu
2. Fasikül: Açılar
3. Fasikül: Üçgenler
4. Fasikül: Koordinat Düzlemi
5. Fasikül: Uzaklık - eğim
6. Fasikül: Doğru denklemleri 1
7. Fasikül: Doğru denklemleri 2
8. Fasikül: Eşlik - Benzerlik
9. Fasikül : Çokgen - Düzgün çokgen
10. Fasikül: Dörtgenler - Deltoit
11. Fasikül: Paralelkenar - Eşkenar dörtgen
12. Fasikül: Dikdörtgen - Kare
13. Fasikül: Yamuk
14. Fasikül: Çember - Daire
15. Fasikül: Prizma - Silindir
16. Fasikül: Piramit - Koni - Küre
17. Fasikül: Dönüşüm - Kaplama


--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:534486] Geometri 9 Fasikülleri

9. sınıf geometri dersleri için sınıfta ders anlatırken öğrencilerin not tutmasını kolaylaştırmak ve 36 hafta süren eğitim öğretimde konuların yetişmesi için toplam 17 fasikül ders işleme fasikülü hazırlığımı bitirdim. Her fasikül 6 sayfadan oluşmaktatır. Konular birbiriyle uyumludur, örnekler çıkmış sorulara %90 benzerliktedir. Sınıf seviyesine göre her bir fasikül 2 veya 4 saatte işlenerek müfredat yetiştirilebilir, hatta iyi sınıflarda konuları erken bitirerek değişik kaynaklardan konu pekiştirme yapmak mümkün olacaktır. Amaç öğrencinin not tutmasını kolaylaştırmak, konular arasındaki kopukluğu önlemek, üniversite sınavına uyumlu ders işlemektir.

Renkli 1 takım (17 fasikül - 102 sayfa) fiyatı 5 liradır. (Kargo ile en az 20 takım siparişlerinizi gönderebilirim, sipariş veren öğretmen arkadaşlara fligransız PDF formatlarını mail adreslerine gönderebilirim. Fasikül aldırdığınız her öğrencilerinizin tabletlerine de yükleyebilirsiniz. Bu fiyat maliyet fiyatıyla aynıdır bu nedenle ister 1 takım ister 100 takım olsun fiyatta indirim yapabilmem mümkün değildir. Bu çalışmayı piyasa için yapmamıştım ama renkli baskı olayından dolayı elimdeki fazlalıkları bektetmeminde anlamı yok sürekli sistem değişiklikleri stok yapmayı mümkün kılmıyor.)

Buradan sipariş vermeyiniz takip edemem. Siparişleriniz için eky.mat@gmail.com  mail adresini kullanabilirsiniz. Size hesap numarasını maille göndereceğim. Sınırlı sayıda baskı yaptığım için 0538 330 12 00 telefonumdan arayarak sipariş miktarı hakkında bilgi almadan hesaba para yatırılmamalıdır. Bu yüzden hesap numarasını buraya yazmıyorum...

Eyüp Kamil Yeşilyurt

 Google sınırlamasından dolayı şimdilik 4 örnek gönderebiliyorum.

1. Fasikül: Temel kavramlar Koordinat doğrusu
2. Fasikül: Açılar
3. Fasikül: Üçgenler
4. Fasikül: Koordinat Düzlemi
5. Fasikül: Uzaklık - eğim
6. Fasikül: Doğru denklemleri 1
7. Fasikül: Doğru denklemleri 2
8. Fasikül: Eşlik - Benzerlik
9. Fasikül : Çokgen - Düzgün çokgen
10. Fasikül: Dörtgenler - Deltoit
11. Fasikül: Paralelkenar - Eşkenar dörtgen
12. Fasikül: Dikdörtgen - Kare
13. Fasikül: Yamuk
14. Fasikül: Çember - Daire
15. Fasikül: Prizma - Silindir
16. Fasikül: Piramit - Koni - Küre
17. Fasikül: Dönüşüm - Kaplama

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:534484] trigonometri

Yanlış olan çözüm neden yanlış ...açıklayan olursa çok teşekkür ederim...

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:534476] cember


--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

RE: [TMOZ:534475] cember


 

Date: Fri, 13 Jul 2012 15:04:36 +0300
Subject: [TMOZ:534464] cember
From: filiz5206@gmail.com
To: tmoz@googlegroups.com

x^2+y^2+x-2y-1=0   x^2+y^2+x+3y+1=0 cemberlerin kesim noktasındAN gecen ve merkezi x+y-1=0 doğrusu üzerinde bulunan  cembverin denklemini bulunuz..

şimdiden teşekkürler..

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

RE: [TMOZ:534473] soru




Date: Fri, 13 Jul 2012 15:47:39 +0300
Subject: [TMOZ:534471] soru
From: incilay006@gmail.com
To: tmoz@googlegroups.com

teşekkürler

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:534472] ikinci sorum

teşekkürler

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:534471] soru

teşekkürler

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

[TMOZ:534470] YGS SORUSU


YGS DENEMELERİ İÇİN  HAZIRLADIĞIM BİR  SORU...SİZCE KOLAY MI, ZOR MU ,KLASİK Mİ , DEĞİŞİK Mİ
ENGİN TECRÜBELERİNİZ İLE YORUMLARSANIZ SEVİNİRİM SAYGILARIMLA

Re: [TMOZ:534461] limit

cevap A demiş
 
 


 
13 Temmuz 2012 14:30 tarihinde Hasan ILGAZ <hasanilgazz@gmail.com> yazdı:


 o halde çok önemli bir soru gündeme geliyor. bu tarz sorular öğrenciye nasıl aktarılacak? lys de çıkarsa nasıl tavır almaları tavsiye edilecek? 

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Re: [TMOZ:534447] limit


hocam ordasındır umarım. elimdeki birkac kitabı da inceledim onlarda tanımsız oldugu noktaları süreksiz almışlar. siz neye dayanarak böyle düşündüğünüzü açıklarsanız sevinirim. saygılar..

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

.

Blog Arşiv